PRIMÀRIA

Educació Primària

L’etapa de Primària segueix la línia iniciada a Infantil, on l’alumne/a seguirà sent protagonista del seu propi aprenentatge. 

El nostre objectiu és fomentar el seu talent per poder desenvolupar el seu pensament sense límits, a través d’un aprenentatge transversal que treballa les diferents competències de cada nen i cada nena.

La gamificació és una de les vies amb la que arribem als diferents aprenentatges, ja que, com ens diu la neurociència, sense emoció no hi ha aprenentatge. El nostre objectiu és despertar la curiositat i l’interès dels alumnes en cadascuna de les activitats que proposem. Així és com, a través del joc, refermem l’aprenentatge dels diferents conceptes.

Atenció a la diversitat

Acollides

Aprenentatge cooperatiu

Projectes interdisciplinars

EMAT

Treballem les noves matemàtiques amb EMAT, un mètode didàctico-pedagògic basat en les intel·ligències múltiples i pensat per treballar les matemàtiques com una cosa útil, pràctica i propera.

Emprenedoria

L’assignatura d’Emprenedoria té com a objectiu promoure les competències, valors i actituds com l’autonomia, la iniciativa personal, la planificació,  la presa de decisions i el treball en equip per tal d’educar i potenciar una actitud de superació personal davant la vida.

Animació lectora

Amb l’àrea d’animació lectora pretenem contagiar als alumnes el gust per llegir a través d’activitats lúdiques relacionades amb la lectura.

Chess (Escacs)

Als escacs es treballen de manera específica dues intel·ligències, la lògico-matemàtica i la visual-espacial. Al marge d’aquests aspectes específics del joc, també es treballen de forma directa aspectes vinculats amb la capacitat d’interacció i relació amb els companys de classe a través del respecte, la capacitat de detectar i assumir els errors i acceptar-los, així com gestionar correctament les victòries i derrotes fent-ho de forma esportiva i respectuosa.

Educació emocional

En aquesta assignatura es convida als alumnes a explorar el món de les emocions a partir de vídeos, imatges i textos. S’analitza, es debat i s’aprofundeix en els sentiments que els desperten per oferir-los eines que els capacitin per posar-hi nom i gestionar-les positivament.

Bitlab

A Bitlab els alumnes gaudeixen de diferents escenaris d’aprenentatge on poden explorar, investigar i provar diverses eines tecnològiques tan presents a la nostra societat actual. Aquestes eines permeten desenvolupar aspectes de competència tecnològica, autonomia personal i de treball cooperatiu. Es plantegen escenaris d’aprenentatge tan diversos com: programació educativa, robòtica, Realitat Virtual i Augmentada, Impressió 3D i projectes telemàtics en xarxa.

Computers

Computers és una assignatura que permet a l’alumne/a iniciar-se en l’ús de dispositius tecnològics com els ordinadors i els iPads. Amb l’objectiu de ser persones competents i autònomes, potenciant el treball col·laboratiu a l’hora d’utilitzar els processadors de textos, la navegació per Internet i els diferents editors d’imatge.

Drama

L’objectiu de l’assignatura de Drama és fer que els alumnes assoleixin fluïdesa en la llengua anglesa mitjançant jocs, diàlegs, històries, i acostumar-los a utilitzar aquesta llengua com a vehicle de comunicació entre ells mateixos i la teacher. També es tracta de proporcionar el coneixement d’algunes festivitats i tradicions anglosaxones. Les activitats proposades es basen en treballar el vocabulari ja conegut i ampliar-lo amb temes quotidians o ficticis  que els alumnes representaran oralment.

Taekwondo

S’hi treballen aspectes emocionals, com l’autoestima, la confiança, la seguretat en un mateix i el treball cooperatiu; aspectes físics, com la millora de la força muscular, resistència, coordinació de braços i cames i control i coneixement del propi cos; i també aspectes tècnics, com exercicis de defensa personal.

Robòtica

La Robòtica educativa és un sistema d’ensenyament interdisciplinari que potencia el desenvolupament d’habilitats i competències dels alumnes. Es treballen àrees de Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques, el que en anglès es coneix amb les sigles STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), així com àrees de lingüística i també de creativitat. Al mateix temps es treballen aspectes com: treball en equip, lideratge, aprenentatge a partir dels errors i emprenedoria. A classe es plantegen reptes que van pujant el nivell de dificultat, de forma que es mantingui l’equilibri entre la dificultat del repte i la capacitat de l’alumne/a per resoldre’ls. Segons les etapes educatives s’utilitza un tipus determinat de robot.

Mou-te

L’objectiu d’aquesta activitat és crear un entorn on els nens i nenes aprenen a ballar i treballar en grup,  a actuar i a gestionar les situacions en escena. Aquest entrenament ofereix als alumnes una cosa molt més important que aprendre a actuar: els ensenya també a cooperar quan treballen en grups, a situar-se davant del públic sense por, a sentir-se còmodes en qualsevol situació i a tenir confiança en si mateixos. Perquè aquesta cultura musical estimula l’autoestima.

Els nens inverteixen temps fomentant la seva creativitat. Els seus pares se senten orgullosos quan els veuen a l’escenari representant un paper o actuant amb el seu grup.

Vols més informació? Estarem encantats de conèixer-te! Contacta amb nosaltres

You can enable/disable right clicking from Theme Options and customize this message too.